And the countdown begins...

Daar ben ik weer!

Net nu bijna al mijn beste en lieve vriendinnetjes weer terug zijn van hun periode in het buitenland, is het eindelijk mijn beurt om weg te gaan!

Vorige maand heb ik een vliegticket geboekt en nu is het helemaal echt dat ik ga!Er is geen weg meer terug! 1 maart vertrek ik om 17.40 uur en 2 maart kom ik (als het goed is) aan in Tokyo en dan kom ik pas 17 augustus terug! Spannend allemaal!

Het is grappig om mijn blogs van een jaar geleden te lezen, wat is een jaar snel voorbij gegaan zeg. Nu ik over 1,5 maand al weg ga, benauwd mij dat soms wel een beetje omdat het opeens heel werkelijk wordt. Toen ik anderhalf jaar geleden mij moest aan melden om in april in Kyoto te kunnen studeren, was het in mijn gedachten altijd nog heel ver weg. Nu het zo dichtbij komt, vraag ik mij wel eens af waarom ik nou in vredesnaam wilde gaan? Had ik niet beter iets dichterbij kunnen uitzoeken? Gelukkig denk ik ook wel weer gauw aan wat ik zo leuk vind aan Japan en dan krijg ik weer helemaal zin!

Maar helaas is er nog een hele lijst met dingen die ik voor die tijd moet regelen. Scriptie, reisverzekering, hostels, een netbook kopen, de bank bellen om te regelen dat ik ook in het buitenland kan internetbankieren, reisplannen, visum etc. Elke dag lijken er nieuwe dingen bij te komen, maar ik neem aan dat het uiteindelijk wel helemaal goed komt.

Over twee weken gaat mijn kamer in Utrecht in onderhuur en moet ik zelf uit mijn kamer daar. Die vrijdag daarvoor stop ik bij de FMMU, dat weekend op zaterdag nog even flink feesten met collega's en op zondag met mijn vrienden feesten en dan nog even gezellig een maandje bij mijn vader verblijven om begin maart helemaal fris richting Japan ter vertrekken. En Gerrie natuurlijk nog wat extra aandacht geven ter compensatie voor de maanden dat hij mij moet missen! :)! De dagen vliegen voorbij!

Ik heb trouwens ook een Twitter-pagina aangemaakt voor kleine (dagelijkse) mirco-blogjes voor als ik Japan zit: www.twitter.com/jetinjapan is de link. Houd die pagina dus ook in de gaten! Voor de mensen die niet weten wat Twitter is (waar hebben jullie het afgelopen jaar gezeten zeg! :)) hierbij extra informatie:http://www.youtube.com/watch?v=ddO9idmax0o

Reacties

Reacties

gerrie

extra aandacht jaaaaaaaaaa ^^b

Ellen alias Aernout

jettie..................je mag niet weg hoor :(

nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee.

zo duidelijk he???

kussie

Liso

Whooo! Nog eventjes! Spannend spannend spannend. We gaan maar beter heel veel leuke dingen doen voor je weggaat! Succes met alle regeldingen :)
xxxxxx

Lesley

Jaaaa heel veel leuke dingen. We gaan je wel missen hoor... Maar je gaat veel pret hebben daar :D

Silvia

Hoi Jettie,

Jeetje dat is snel gegaan zeg. Ineens is het dan bijna zover. En voor je het weet is het nu maart. Je bent al druk met van alles en nog wat hoorde ik van Thijs?
Ik dacht eigenlijk dat Gerrie met je mee zou reizen, dacht zelfs dat het van hem af kwam, dat je naar Japan zou gaan. Wat ga je daar studeren dan? En is het een engelstalige school waar je heen gaat, of moet je nog een spoedcursus Japans gaan doen?
Ik denk dat we je tegen de tijd dat je gaat nog wel even zien, want Thijs zou nog even wat afspreken met je vader.
Ik ga je blog in ieder geval in de gaten houden. Het twitter gebeuren zegt me niet zoveel.
Succes nog met je things-to-do....

Groetjes, Thijs en Silvia

Jet

Hoi Silvia en Thijs,

ik had jullie berichtje nog niet gezien. Leuk dat jullie mijn site ook volgen zeg. Ik ha niet samen met Gerrie naar Japan. Hij komt me wel opzoeken. Het programma dat ik daar ga doen is in het engels en zal gaan over japanse cultuur en samenleving. Daarnaast ga ik wel japanse taalvakken volgen.

ik spreek jullie nog wel!

groetjes,

Jettie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!