kaitenzushi

Het is waar! Sushi in Japan is lekkerder dan in Nederland!En een stuk goedkoper!

Bovendien hebben ze hier de kaitenzushi = sushi via een rolband. Van deze rolband kan je zelf de sushi pakken die je wil. Ziet er erg grappig en lekker uit!

Mijn favoriete kaitenzushi restaurant in Sanjo!

Je kan je sushi van de band halen, maar je kan ook extra bestellen via dit schermpje.

An lacht mij uit omdat ik meer dan haar heb gegeten. (Het zijn eigenlijk mijn bordjes en Josefiens bordjes bij elkaar, plus An is gewoon een kleine Aziaat die bijna niks eet

Laughing
)

Hier laat ik An zien dat ik door al het sushi eten, natuurlijk ook veel sterker ben

Wink

hehe :')!

Reacties

Reacties

gerrie

hehehe LOL

Lesley

ik las laatst dat japanners een sushi-gen hebben waardoor ze sushi gemakkelijker verteren! dus niet alleen at jij meer, het duurde ook nog langer voor t er weer uit was :P

Lesley

nou heb ik ook zin in sushi.

Jet

he yak, fijne informatie!:P!

Daan

Kaitenzushi

Daan

hmmm om een of andere reden heeft hij alleen het eerste woord geplaatst. Vreemd ~~. Geweldige foto's, keep them coming

Liso

om de een of andere reden heb ik na het verhaal van lesley juist géén zin in sushi. hehe.
ziet er cool uit madame!

rinske

mmmmm jummie sushi!

rinske

btw... bij het stadion zit nu ook een sushi tent!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!