Extra spanning...en nog meer wachten.

Vanmiddag kreeg ik dit mailtje van mijn Student Exchange coordinator:

Beste studenten,
Ter info: van de international officer van de University of Kyoto kreeg ik te horen dat de defintieve accepatie van jullie aanmelding pas in juni bekend wordt.De officer zag in principe geen specifieke problemen in jullie aanmelding, dus de kans is zeer groot dat jullie definitief geaccepteerd kunnen worden. De definitieve accepatie ligt echter bij de faculteiten en die houden in juni daar een vergadering over. Zodra de uitslag bekend is, zal ik jullie zsm hierover berichten.
Ik dacht dat mijn plaatsing definitief was maar nu blijkt dat toch niet zo heel definitief zijn als ik had gedacht.
Frown
*bleh* ook al staat dat er geen 'specifieke problemen in onze aanmeldingen' zijn, ben toch wel een klein beetje zenuwachtig of alles helemaal goed door gaat...Hoop het zo!
Nu maar wachten tot en met juni...
Frown

Reacties

Reacties

Lisa

KOMT GOED! Ze willen je heus wel. En als ze nee zeggen worden ze bij de Universiteit Utrecht boos, zitten ze ook niet op te wachten. amirite. B)
x

Maru Nobuko Yui

How are you? My family is very good.
We was suprised at your HP. The Kinkaku temple is very beauthiful. We are looking fowad to meet you!
We hope your success.

Jet

Hi Maru, Nobuko and Yui!


How nice that you wrote something on my blog!(^_^)
Good to hear that you all are doing well! Is everything settled again in Japan?

I can't wait to come and visit you in Japan. In about a month I'm hoping to get the final approval from Kyoto University and then I can book my flight ticket! And if everything goes according to plan, I will be in Japan March next year!

bai bai!

Jettie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!