Formulieren, formulieren en oh ja nog meer formulieren...

*Zucht*, ik dacht dat ik na het invullen van een heleboel formulieren dat ik er al bijna klaar mee was. Maar nee, er kwamen meer formulieren en daarna nog meer en waarschijnlijk komen er nog veel meer...Het is toch meer werk dan ik dacht om alles te regelen. En alles moet ook zo leuk in tweevoud. De laatste formulieren die ik moest invullen waren van de universiteit van Kyoto zelf en dat was best wel een beetje spannend en speciaal. Heb aangegeven welke vakken in wil volgen, of ik mij wil aanmelden voor een beurs (JA, JA, graag!) ,mijn motivatie voor studeren aan de universiteit van Kyoto, een recente cijferlijst en ik moest mezelf medisch laten onderzoeken. Mijn huisarts vond dat trouwens maar al te grappig: 'Je gaat pas over een jaar! Dan kan er nog zoveel met je gebeuren!' Vervolgens begon hij allemaal dingen op te noemen die mij konden gebeuren...Dingen die ik misschien liever niet had willen horen. Gelukkig was ik helemaal gezond. Ik heb in mijn hele leven maar 2 'erge' dingen gehad: een blaasontsteking en een auto-ongeluk (10 jaar geleden, iets wat ik al bijna was vergeten tot dat mijn huisarts het opnoemde, hehe). Deze twee dingen staan dus wel op mijn medisch formulier, in allemaal enge Latijnse woorden waardoor het heel wat lijkt.

Maar het voelt wel goed om er mee bezig te zijn. Het maakt het iets werkelijker dat ik in iets meer dan een jaar naar Japan ga. Hmm, een jaar dat lijkt nog heel ver weg, maar ik vrees dat het zo voorbij is...

Reacties

Reacties

Lisa

Laat het maar snel voorbij zijn dat jaar, het is toch superspannend dat je naar Japan gaat! :D

Wel een gedoe zeg, nog meer van die formulieren invullen. Ben benieuwd wat ik straks weer voor m'n kiezen krijg...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!